Katalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

15.11.2023 01:11

Na nove poti s strukturnimi blažilniki TUBUS podjetja ACE: inovacija za enosledne invalidske vozičke podjetja Hoss Mobility

Pri oblikovanju invalidskih vozičkov je še veliko prostora za izboljšave. To dokazuje enosledni voziček Hoss Mobility, ki je bil razvit na podlagi vozila Segway. Električni invalidski voziček istoimenskega avstrijskega podjetja je okreten in vsestranski. Ekipa pod vodstvom ustanovitelja in elektroinženirja Lukasa Riglerja je vgradila strukturne blažilnike podjetja ACE, ki zagotavljajo udobje osebam z omejeno mobilnostjo na vseh površinah.

Uporaba Segwayev kot osnove za invalidske vozičke prihodnosti se na prvi pogled zdi paradoksalna. Navsezadnje tudi ljudje brez invalidnosti ob prvi uporabi rekreativnega vozila dobijo navodila, da se izognejo padcem ali nesrečam. Vprašanje varnosti je še pomembnejše za ljudi, ki za gibanje uporabljajo invalidske vozičke in želijo zapeljati z utečenih poti. Inovacija ekipe Lukasa Riglerja, ki je na idejo o invalidskem vozičku prišel bolj po naključju, je namenjena prav tem ljudem: "Ko sem se ločil od svojega zasebnega Segwaya, me je presenetilo, da je bil kupec uporabnik invalidskega vozička. Želel ga je predelati v novo vrsto invalidskega vozička. Šele takrat sem spoznal dodano vrednost tehnologije z eno osjo." Na področju invalidskih vozičkov sta vodljivost in intuitivno upravljanje Segwaya resnično revolucionarna, in to ne le za oblikovalce, kot je Lukas Rigler. Zasnova, ki jo je izpopolnil skupaj s tehnikom vožnje Dominikom Lorenzom in jo dostavil že več kot 200-krat, prvič omogoča, da se med sedenjem na invalidskem vozičku obrne na mestu, da se vozi po hribih in dolinah ter celo varno prevozi zasneženi teren - vse to ob kompaktnih dimenzijah. Kot prednost se izkažejo tudi večja kolesa v primerjavi z majhnimi kolesi komercialno dostopnih modelov. To se je pokazalo, ko je kupcu svojega starega Segwaya pomagal izvesti predelavo in razviti prototip Hoss Mobility. Da bi v celoti izkoristil potencial samouravnotežnega pogona Segway, je oblikovalec izdelal invalidski voziček iz nič.


Hitrosti in primerno blaženje kot izziv

Posebnost njegovega invalidskega vozička, ki ga je krstil z imenom "Hoss", in ključ do njegovega intuitivnega upravljanja je sposobnost enoslednega vozila, da se dinamično stabilizira. Lukas Rigler to pojasni s primerjavo z najbolj znanim intuitivnim načinom premikanja, našim telesom: "Če bi se človek nagnil naprej, ne da bi premikal noge, bi padel na nos. Da bi preprečili padec, vam možgani sporočijo, da morate v tistem trenutku premakniti eno nogo naprej. Če se torej nagnete naprej, se neizogibno premaknete naprej, korak za korakom. Podobno počne tudi naš konj, le da ima namesto nog kolesa kolesa. Funkcijo možganov in mišic v našem vozilu prevzamejo zmogljivi procesorji in električni motorji. Senzorji gibanja in nagiba pa ščitijo pred padcem." Ti imajo nalogo nenehno analizirati obnašanje pri vožnji, po potrebi pa neodvisni mehanski podporni sistem stabilizira voziček s kolesi spredaj in zadaj. V primeru odpovedi sistema se takoj raztegne mehanizem za zlaganje, ki vozilo Hoss ustavi. Medtem ko se običajni električni invalidski voziček običajno lahko premika s hitrostjo približno 6 km/h, lahko Hoss Mobility doseže hitrost 15 km/h. Po besedah strokovnjaka za pogon Dominika Lorenza želijo biti ljudje z omejeno mobilnostjo čim manj omejeni, ko gre za užitek v vožnji.

Eden od izzivov, s katerimi se je soočila ekipa, je bila razmeroma visoka hitrost, ki jo lahko voziček Hoss Mobility doseže na ravni podlagi. Dolgoročno to zelo obremenjuje anatomijo voznika, zlasti na neravnem terenu. Lukas Rigler je med razvojem v smeri serijske proizvodnje precej po naključju naletel tudi na to z oblikovanjem povezano nalogo in ugotavlja: "Zanimivo je, da med raziskavami, na primer na sejemskih stojnicah, skoraj nihče na invalidskem vozičku pri meni ni izpostavil vprašanja boljšega blaženja. Vtis je bil, da so invalidski vozički takšni, kot so, in da se je treba nanje navaditi. Šele ko me je obiskala potencialna stranka, sem se zavedel blaženja. Gospod je imel invalidski voziček na ročni pogon, ki je bil videti, kot da bi se z njim ukvarjal Angus MacGyver, pomembna sprememba, ki jo je uporabnik izdelal sam, pa je bilo blaženje." Medtem ko je Lukas Rigler razmišljal o neodvisnem vzmetenju, blažilnikih in plinskih vzmeteh, mu je gospod dal idejo, da bi sedež kot celoto spremenil v območje blaženja in udobja. Da bi premagal ta izziv, je začel iskati po internetu.


Polprevodniško blaženje v obliki TUBUSa podjetja ACE kot rešitev

Njegova pozornost se je hitro usmerila na podjetje ACE Stoßdämpfer GmbH. Prepričala ga je široka ponudba izdelkov in dobro strukturirana spletna stran www.ace-ace.de. Poleg tega je obstoj lastne prodajne strukture v Avstriji še dodatno olajšal prvi stik. Sodelovanje na kraju samem se je izkazalo za enako preprosto kot ciljno usmerjeno. Čeprav si je projektant zamislil praktično rešitev s hidravličnimi komponentami, ga je Hans-Jürgen Greindl, odgovorni prodajni inženir podjetja ACE Stoßdämpfer GmbH, presenetil z lastno raziskavo in veliko bolj stroškovno učinkovitim alternativnim predlogom. "Moj sogovornik pri podjetju ACE mi je kot pametno izbiro za blaženje sedeža predlagal polprevodniške blažilnike. Strukturni blažilniki ACE, ki jih je imel v mislih, so manj občutljivi na umazanijo, nimajo vodil ali drugih občutljivih delov in so zato praktično neuničljivi. Po nekaj cestnih testih sem bil prepričan," se spominja Lukas Rigler. Za strokovnjake pri podjetju ACE ni bilo dvoma, da bodo blažilniki TUBUS, ki se zaradi svoje cevaste oblike imenujejo TUBUS, izpolnili svojo nalogo, in to ne le zaradi zasnove. Inženirji iz Langenfelda v Porenju so se lahko oprli tudi na izkušnje iz druge uporabe. TUBUS so že uporabili za uspešno optimizacijo voznih lastnosti električnih skuterjev za pilote različnih mas. Pri teh prilagojenih rešitvah so inženirji konstruktorji podjetja ACE uporabili različne strukturne blažilnike za različne težnostne razrede.
www.ace-ace.de/de/news/angepasste-daempfung-fuer-hochwertige-e-roller?filter=1:10:1

Podjetje Hoss Mobility GmbH se je med številnimi več kot 150 standardnimi individualnimi rešitvami odločilo za družino izdelkov TR podjetja ACE. Zanjo je značilen mehak pojemek. Kompaktna zasnova teh manevrirnih invalidskih vozičkov je ključnega pomena, da se kar najbolje izkoristijo njihove prednosti. Tipi TR so bili posebej razviti za največji hod med 12 in 60 mm z najmanjšo skupno višino, pri čemer se absorpcija energije na hod giblje od 1,2 Nm do 146 Nm. Blažilniki so na voljo v oblikah s premeri od 29 mm do 100 mm. Vsi ti elementi, ki ne potrebujejo vzdrževanja in so pripravljeni za vgradnjo, so izdelani iz kopoliesterskega elastomera, ki se le rahlo segreva in zato zagotavlja enakomerno dušenje. V primerjavi z drugimi elementi, ki zavirajo vztrajnostne sile, kot so gumijasti blažilniki ali jeklene vzmeti, TUBUS navdušuje z življenjsko dobo več kot 1 milijon obremenitev, zaradi česar so primerni za neprekinjeno terensko delovanje in teoretično celo primerni za dedovanje iz ene generacije voznikov v drugo.


V tej aplikaciji so vgrajeni modeli tipa TR63-43. Prva številka pomeni premer sestavnega dela, druga pa največji hod. Ta tip lahko zmanjša 12,0 Nm/tuk. V nujnih primerih bi bilo dovoljeno celo 17,0 Nm/tuga. Kadar niso nameščeni na revolucionarni enosmerni voziček, so TUBUS-i te serije primerni za dušenje končnih položajev v linearnih oseh, v orodjarstvu in obdelovalnih strojih, v hidravličnih in pnevmatskih napravah, manipulacijskih napravah in drugih aplikacijah. Ker jih je mogoče s posebnim vijakom hitro in enostavno namestiti pod sedež katerega koli vozila Hoss Mobility, so številni invalidi že deležni znatnega izboljšanja kakovosti življenja.

Več novic

Družba ACE Stoßdämpfer GmbH širi svojo ponudbo strojnih elementov in prvič pre...

V švicarskem znanstvenem središču Technorama lahko obiskovalci na 500 eksperimental...

Športni znanstveniki pri svojih projektih uporabljajo tudi hidravlične strojne elemente. Z...

Prevoz cepiva mRNA proti COVID-19 podjetja Biontech/Pfizer je pravi logistični izziv. Po eni stra...

Podjetje ACE Stoßdämpfer GmbH inženirjem poleg programske opreme za določanje velikost...

Družba ACE Stoßdämpfer GmbH zdaj inženirjem oblikovanja poleg programske opreme za kon...