Katalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

20.09.2023 00:09

V koraku proti COVID-19: komponente iz ACE

v univerzalnem izvijaču podjetja Metallatelier GmbH

Podjetje Metallatelier GmbH je med pandemijo Corona uspelo optimizirati posebno majhno serijo strojev za samodejno vijačenje pokrovčkov različnih vrst posod za razkužila v kratkem času z uporabo standardnih sestavnih delov. K temu nadaljnjemu razvoju je z elementi stroja prispevala tudi družba ACE.


David Fuchs, ustanovitelj podjetja Metallatelier, in njegova ekipa so leta 2006 najprej uspeli proizvajalcu čistilnih sredstev zagotoviti poseben stroj za doslej neznano prilagodljivost in varnost pred odpovedmi pri samodejnem vijačenju steklenic. Tako se je rodil univerzalni vijačnik 1.0. v industriji se je razširila vest, da ima ta zasnova edinstveno napravo za montažo vijačnega pokrovčka, ki avtomatizirano varno zapira najrazličnejše steklenice s čistilnimi sredstvi, tudi tiste z razpršilno glavo črpalke. Ko je leta 2020 izbruhnil novi beta koronavirus SARS-CoV-2 in dezinfekcijskih sredstev ni bilo mogoče izdelati dovolj hitro, je podjetje Bilgram Chemie delavnico za kovine vprašalo, ali bi lahko v kratkem času naročili nadaljevalno serijo. Medtem ko je leta 2006 izum pomenil pospešitev rokovanja in razbremenitev obratovalnega osebja, je bil leta 2020 poudarek na eni strani na povečanju hitrosti proizvodnje. "Po drugi strani je bilo treba celoten stroj narediti še bolj variabilen in hkrati hitreje prilagodljiv novim zapiralom in višinam trakov, saj je naš novi kupec želel na treh posebnih strojih polniti predvsem majhne viale z ročnim razkuževanjem," opisuje del novih zahtev David Fuchs.


Večja zmogljivost z uporabo visokotehnoloških komponent

Za dosego teh ciljev nova zasnova uporablja osnovni princip delovanja svojega predhodnika: stekleničke so pritrjene na mesto z dvema vpenjalnima čeljusti, prekritima z etilen-propilen-diene (monomerno) gumo (EPDM) sredinsko pod vijačnim mehanizmom. Štirje prijemalni valji primejo pokrovček in ga močno privijejo, dokler ni dosežen določen navor. Z majhnimi amortizerji se ne zavira le pnevmatski drsnik, temveč je končni položaj mehanizma za prijemanje določen tudi s položajem amortizerja, zato je stroj prilagojen za vijačenje pokrovčkov različnih velikosti. Praviloma se drsnik ne premakne do končnega položaja, temveč ga pred tem zaustavita dva majhna amortizerja, nameščena na dnu. Majhen amortizer na vrhu poskrbi, da vozičku ni treba vsakič potovati v končni položaj, temveč se ustavi, ko so valji prijemala dovolj odprti, da se lahko vijačni pokrovček s prihrankom časa prenese naprej.

Poleg drugih inovacij so bile potrebne tudi nove zasnove za zaviranje vozička v končnih položajih. Medtem ko so bili pri prejšnjem modelu v zgornjem in spodnjem končnem položaju uporabljeni majhni amortizerji tipa MC150EUMH podjetja ACE, je David Fuchs s svojo ekipo na novo razmislil o blaženju sistema 2020: "Medtem ko v zgornjem končnem položaju še naprej uporabljamo samonastavljiv tip MC150EUMH, zdaj v spodnjem položaju uporabljamo dva hidravlična blažilnika tipa MC150EUM. Razlika je v tem, da je zgornji blažilnik dimenzioniran za večje efektivne mase od 8,6 kg do 86 kg, medtem ko sta spodaj uporabljena blažilnika primerna za masne sile od 0,9 kg do 10 kg. Simetrično nameščeni blažilniki imajo dodatno prednost, da voziček v primeru nepravilnega delovanja, izpada električne energije ali drugih okvar ne poskakuje in se ne zatakne brez nadzora," pravi lastnik kovinske delavnice. Slednjo vrsto blažilnika bi si bilo mogoče zamisliti tudi na vrhu. Vendar se zaradi prostorskih razlogov druga vrsta uporablja na eni strani, pri čemer je druga stran prosta za tipalo končne lege. Pogon vozička je še en ključni element, ki ga je pojasnil David Fuchs. Poudarja, kako natančno deluje pnevmatska enota, ki tako natančno pravokotno udarja v zgornji mali amortizer, tako da je njegova batnica optimalno obremenjena in lahko ta strojni element v celoti izkoristi svojo največjo življenjsko dobo 25 milijonov hodov. Natančno odmerjena območja trdote in absorpcija energije 20 Nm/poteg so nadaljnje ključne vrednosti, ki pri neprekinjenem delovanju zmanjšajo do 34.000 Nm/h, kar skupaj z vgrajenim fiksnim zaustavljanjem blažilnikov omogoča, da univerzalni vijačnik 2.0 deluje cikel za ciklom pod polno obremenitvijo.


Več novic

Družba ACE Stoßdämpfer GmbH širi svojo ponudbo strojnih elementov in prvič pre...

V švicarskem znanstvenem središču Technorama lahko obiskovalci na 500 eksperimental...

Športni znanstveniki pri svojih projektih uporabljajo tudi hidravlične strojne elemente. Z...

Prevoz cepiva mRNA proti COVID-19 podjetja Biontech/Pfizer je pravi logistični izziv. Po eni stra...

Podjetje ACE Stoßdämpfer GmbH inženirjem poleg programske opreme za določanje velikost...

Družba ACE Stoßdämpfer GmbH zdaj inženirjem oblikovanja poleg programske opreme za kon...