Katalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

25.03.2023 01:03

Blažilci vibracij ACE: zaščita pred vibracijami za vsakim vlakom

Avtonomna vožnja, ki se še vedno izpopolnjuje za cestni promet, je že del vsakdanjega življenja pri prevozu materiala od skladišča do montaže. Pravzaprav so posebni kompleti za predelavo komercialno dostopnih električnih vlečnih vozil v transportne sisteme brez voznika, neodvisni od proizvajalca, inovacija, ki jo ponuja podjetje Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Oblikovalci so elektroniko, potrebno za avtonomne vlačilce, zaščitili pred udarci in vibracijami s pomočjo gumijasto-kovinskih izolatorjev podjetja ACE.

Cestni vlak, ki je 99,986-odstotno razpoložljiv, vozi avtonomno in izbere najhitrejšo pot, je za prevoz na dolge razdalje še vedno sanje prihodnosti. Za avtonomna transportna vozila podjetja Schiller Automatisierungstechnik GmbH pa je to resničnost. Podjetje s sedežem v Osterhofnu, ki se nahaja v spodnjebavarskem okrožju Deggendorf, je pred kratkim uspešno zaključilo projekt z 22 avtonomnimi vlačilci po naročilu velikega bavarskega proizvajalca avtomobilov. Vozni park na delovni dan prepelje več kot 500 ton materiala iz skladišča do montažne linije, pri čemer na dan prevozi več kot 300 kilometrov. Med preskusom v desetih izmenah je bilo avtonomno opravljenih več kot 1 550 kilometrov z največjo razpoložljivostjo.

Preoblikovanje komercialno dostopnih električnih traktorjev v avtonomne vozne sisteme

Podjetje Schiller Automatisierungstechnik GmbH, ki ga je leta 1985 ustanovil Ewald Schiller, se je razvilo v podjetje z več kot 240 zaposlenimi v Osterhofnu, Mettnu, Grafenauu in Shenyangu na Kitajskem. Elektrika, mehanika in IT za področja avtomatizacije, logistike, čistih prostorov in električnega načrtovanja sodijo med ključne kompetence podjetja. Družba Schiller je leta 2018 postavila temelje za razvoj rešitev za avtonomne vlačilce. "Hitro nam je postalo jasno, da bo varnostna tehnologija osrednja tema naših transportnih sistemov brez voznika, saj pri vlačilcih z vlečnimi vozili, tako kot pri obratovanju s prikolicami na splošno, odsotnost sledenja prikolic velja za pomembno nalogo.peter Stoiber, vodja oddelka za mobilno robotiko pri podjetju Schiller, pojasnjuje enega od izzivov med razvojnim delom. Prav tako so morali inženir in njegova ekipa zaradi upoštevanja strogih predpisov strojnih smernic izračunati verjetnost napak vseh sestavnih delov in zagotoviti najvišjo razpoložljivost. Razvojno delo je pripeljalo do izpopolnitve notranjega sistema GPS, s pomočjo katerega vlačilec vlaka vedno prepozna, kje se nahaja. To pomeni, da za orientacijo na prevozni poti niso potrebne nobene strukturne spremembe. Vsak vlačilec iz podjetja Schiller se lahko enostavno prilagodi spremenjenim razmeram v proizvodnem procesu in se lahko uporablja tudi na drugih lokacijah. Največja prednost rešitve: komercialno dostopne električne vlačilce je mogoče z uporabo Schillerjeve tehnologije spremeniti v avtonomno vozeče sisteme.

Naloga: zagotoviti zanesljivost elektronike

Čeprav lahko vlačilce po opremljanju s kompleti za predelavo še vedno upravlja voznik, avtopilot dan za dnem v vsakdanjem delovanju kaže svoje prednosti. Na primer, ko vlečni vlak prispe v bližino naslednje delovne postaje, pametna ura na zapestju odgovornega zaposlenega prek vibracijskega alarma sporoči stanje. Zaposleni lahko nato natovori ali raztovori vagone in da signal "vsa dejanja opravljena, pošljite vlak naprej". Na ta način se pot nadaljuje brez zamude. Odpravi se nepotreben čas potovanja osebja. Čeprav je vlak na Schillerjevi poti tako pameten, še vedno ne more leteti. In to je bila ena zadnjih težav v razvojnem procesu, s katero se je Peter Stoiber kot vodja oddelka za mobilno robotiko moral soočiti s svojo ekipo. Konec koncev mora vlak na svojih številnih različnih poteh skozi tovarno avtomobilov voziti po neravnih tirih ali prečkati koridorje stavb. To so potencialne nevarne točke, ki ogrožajo zanesljivost elektronike. Zato je bilo pomembno, da se prepreči vibriranje krmilne omarice. V ta namen je bilo treba vlečni vlak na odločilnih mestih opremiti z blažilci vibracij.


Več novic

V švicarskem znanstvenem središču Technorama lahko obiskovalci na 500 eksperimental...

Športni znanstveniki pri svojih projektih uporabljajo tudi hidravlične strojne elemente. Z...

Prevoz cepiva mRNA proti COVID-19 podjetja Biontech/Pfizer je pravi logistični izziv. Po eni stra...

Podjetje ACE Stoßdämpfer GmbH inženirjem poleg programske opreme za določanje velikost...

Družba ACE Stoßdämpfer GmbH zdaj inženirjem oblikovanja poleg programske opreme za kon...

Tako kot so kaskaderji za filmske zvezde, so strukturni blažilniki TUBUS za drage sisteme filmski...