ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
31.05.2023 01:05
Inženirja Tim Ascheberg in Jörn Jacobi z ekipo nadaljujeta zgodbo o uspehu električnih skuterjev scuddy. Zahvaljujoč številnim nadaljnjim izboljšavam se je lansiranje druge generacije skuterjev tipa scuddy Premium na trg dobro izteklo. K temu prispevajo predvsem večja prilagodljivost, vozne zmogljivosti in ergonomija inovativnega vozila z dvokolesno sprednjo osjo. Novost je postala še bolj prilagodljiva, tudi glede blaženja. Oblikovalci so to ponovno uresničili s komponentami podjetja ACE.
Ko so izumitelji scuddy leta 2012 predstavili svoj prvi trikolesni e-skuter, je bil že zasnovan kot visokokakovostno vozilo s cestno homologacijo, ki je bilo hitro realizirano in je v kratkem času doseglo uspeh. Z modelom scuddy Premium V2 podjetje iz Kiela predstavlja naslednika, ki postavlja nova merila glede zmogljivosti, udobja in variabilnosti. Osnova za ta napredek je trend, da vse več ljudi samo zase odkriva prednosti e-skuterja, in to ne le v urbanih območjih. Edinstvena prodajna točka skuterja scuddy je kombinacija voznih zmogljivosti mopeda in mehanizma za zlaganje, ki omogoča, da se e-skuter v vseh različicah zloži na velikost zabojčka za pijačo. Zaradi kompaktne velikosti zložljivega skuterja se lahko na primer brezplačno prevaža kot prtljaga na vlakih Deutsche Bahn. Prav tako vam ni treba iskati parkirnega prostora v mestnih središčih. V praksi je zložljiva zasnova omogočila še več možnosti uporabe. "V tem času lahko scuddyje pogosto vidimo v kampih. To je tudi posledica večje priljubljenosti avtodomov najpozneje od pandemije kovid in številnih potujočih best agers. Medtem ko so mladi navdušeni nad zabavno vožnjo, starejši cenijo prilagodljivo obliko mobilnosti in posledično večje počitniško udobje," pojasnjuje Jörn Jacobi, tehnični direktor podjetja scuddy. Poudarja, da je vozilo zdaj na voljo v petih različicah za individualne zahteve različnih skupin uporabnikov, pri čemer vsaka tehta največ 29 kg, odvisno od opreme. Ne glede na to, ali gre za športno vožnjo v stoječem položaju ali udobno vožnjo v sedečem položaju, se vozilo scuddy prilagodi potrebam voznika, pravi Jörn Jacobi.
že od začetkazasnovan na blažilnih rešitvah ACE V vseh različicah ima e-skuter, ki ga je mogoče zložiti na velikost 62 x 53 x 42 cm, baterijo, ki jo je mogoče polniti v standardnih vtičnicah. Odvisno od konfiguracije in načina vožnje omogoča doseg do 70 km. Največja hitrost se giblje med 15 km/h in 45 km/h. Za model s 15 km/h, ki je s posebnim dovoljenjem primeren tudi kot invalidski voziček za bolnike, v Nemčiji ni obvezna uporaba čelade in ga je mogoče voziti povsod brez vozniškega dovoljenja od 15. leta starosti. Modela s hitrostjo 20 km/h in 25 km/h spadata v kategorijo mopedov, čeprav se prvi lahko vozi brez čelade. Obe vozili lahko vozite od 15. leta starosti s potrdilom o opravljenem izpitu za moped, razen če ste bili rojeni pred 1. 4. 1965, ko lahko vozite brez potrdila o opravljenem izpitu. Za druge modele, ki vozijo s hitrostjo 35 km/h in 45 km/h, morajo imeti vozniki vozniško dovoljenje AM.
To se lahko pridobi s 16. letom starosti in je del vsakega skupnega vozniškega dovoljenja, kot je vozniško dovoljenje B. Vsi modeli so na testih z 80-kilogramskim voznikom dokazali 30-odstotno sposobnost vzpenjanja. Za prevoz brez emisij je dovoljena največja obremenitev 125 kg. Značilni dve kolesi na sprednji osi scuddy poskrbita za podoben občutek v ovinku kot pri carving smučanju in zagotavljata užitek v vožnji. Da bi to veljalo tudi pri hitrosti do 45 km/h in na čim več cestnih površinah, so se ustanovitelji podjetja že od samega začetka zanesli na blažilne rešitve podjetja ACE Stoßdämpfer GmbH. "Inženirska ekipa podjetja ACE se je od leta 2012 vedno odzvala na naše zahteve in pri razvoju scuddyjev prispevala tudi ideje o blaženju, da bi izboljšali naše rešitve. Ker lahko podjetje ACE zagotovi tudi blažilnike, ki ne potrebujejo kinematike odklona in tako zadostujejo minimalnemu prostoru, je to prava prednost," o sodelovanju poroča oblikovalec Sebastian Vetter. Tako so bili na začetku partnerstva konstrukcijski blažilniki dopolnjeni z blažilnimi ploščami SLAB iz podjetja ACE, izrezanimi po velikosti. Zaradi dobrih izkušenj s kakovostjo, izbiro in prilagodljivostjo je sodelovanje prešlo v naslednji krog s scuddyjem Premium V2. Med njegovimi novostmi je tudi bolj intuitivno zlaganje vozila. Hkrati mehanizem za zlaganje brez zračnosti zagotavlja, da imajo uporabniki na voljo še več vozila.
Udobje povečuje tudi bolj individualna izbira blažilnikov.različni blažilniki za različne težnostne razrede "To je malo podobno smučanju. Tam je vezava različno nastavljena glede na težo kolesarja. In jasno je, da telesna teža zahteva drugačno blaženje tudi pri vožnji čez neravnine, kot so luknje, korenine ali pokrovi jaškov," pravi Jörn Jacobi in poda vpogled v nujnost individualnega blaženja. V specifikacijah za ACE je bilo navedeno, da so potrebni trije različni sistemi blaženja. Eden je bil namenjen težnostnemu razredu do 80 kg, drugi težnostnemu razredu med 80 kg in 110 kg, tretji pa je bil namenjen strankam, ki tehtajo več kot 110 kg. Partnerja sta skupaj uporabila programsko opremo za načrtovanje družbe ACE in ugotovila, da so za vse tri razrede najprimernejši različni strukturni blažilniki. Izbrani so bili osnovni tipi TR64-41H-OS, TR68-37H-OS in TR79-42H-OS. Tako kot v preteklosti je družba ACE za testne faze zagotovila brezplačne vzorce, ki jih je zaradi velike razpoložljivosti skladišča v Langenfeldu lahko dostavila takoj. Med testiranjem in po njem so konstruktorji na nihajno roko v vsakem primeru vgradili komponente, imenovane TUBUS, za čim večje udobje pri vožnji. Za razliko od predhodnika to ni bilo izvedeno v obliki tandema. Medtem ko ima manjši od izbranih strukturnih blažilnikov, ki so vsi izdelani iz kopoliesterskega elastomera, vrednost 25 Nm/potek, ima srednji 66,5 Nm/potek, največji pa 81,5 Nm/potek. Z življenjsko dobo več kot milijon hodov lahko TUBUS uporabljajo tudi pravi vozniki, ki pogosto vozijo, pri čemer elementi, ki ne potrebujejo vzdrževanja, ne potrebujejo dodatnega končnega omejevalnika. Zaradi dejstva, da svoje delo zanesljivo opravljajo v temperaturnem razponu od -40 °C do 90 °C, so e-valjniki več kot primerni za prihodnost. Za oblikovalce je bilo prav tako pomembno, da je montaža enostavna za izvedbo. Radialna obremenitev serije TR-H zagotavlja posebno mehko upočasnitev.
Oznaka "H" pomeni tršo mešanico materiala, ki v primerjavi z drugimi radialno blaženimi TUBUS-i omogoča želeno visoko absorpcijo energije. Prvi testni vozniki so navajali vzklike, kot so "rad iz izkušnje vožnje", in menijo, da je bil nadaljnji razvoj uspešnega modela scuddy smiseln. Tim Ascheberg, ustanovitelj podjetja, odgovoren za trženje in odnose z javnostmi, prav tako poudarja, da se je občutek pri scuddyju izboljšal in da je ekipi uspelo zasnovati močnostno elektroniko, ki se lahko uporablja tudi zunaj scuddyja, ter jo pripeljati do tržne zrelosti. Dejstvo, da je ta na voljo kot izdelek OEM za proizvajalce e-skuterjev, dokazuje visoko kakovost ter vsestranskost in suverenost ekipe Kiel.
Koncept njihovega zložljivega vozila je tako edinstven, da lahko prefinjeno tehnologijo pogona ponudijo tudi drugim udeležencem na trgu. Na vprašanje o tehnologiji blaženja Tim Ascheberg odgovarja, da so s podjetjem ACE zelo zadovoljni, kar zadeva kakovost in raznolikost ponudbe.
Ne nazadnje zato, ker je zdaj mogoče bolj ciljno izpolniti individualne želje, udobje vožnje pa stranke zelo cenijo.
29.10.2024 02:10
Industrijski POWERISE®: Moč in udobje za industrijske aplikacijeV švicarskem znanstvenem središču Technorama lahko obiskovalci na 500 eksperimental...
Športni znanstveniki pri svojih projektih uporabljajo tudi hidravlične strojne elemente. Z...
Prevoz cepiva mRNA proti COVID-19 podjetja Biontech/Pfizer je pravi logistični izziv. Po eni stra...
Podjetje ACE Stoßdämpfer GmbH inženirjem poleg programske opreme za določanje velikost...
05.06.2024 01:05
ACE predstavlja industrijske amortizerje kot digitalne dvojčkeDružba ACE Stoßdämpfer GmbH zdaj inženirjem oblikovanja poleg programske opreme za kon...