Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
30.11.2021 01:11
Družba Dolezych zagotavlja varnost pri prevoznikih avtomobilov
Dortmund. Problematika pravilnega zavarovanja tovora je stara kot transportna industrija. Strokovno znanje in prilagodljivost sta bistvenega pomena, saj specifične naloge zahtevajo tudi specifično opremo in metode za pritrjevanje. Podjetje Dolezych iz Dortmunda je razvilo povsem novo generacijo pritrdilnih trakov in krmilnik TensionController za prevoz avtomobilov in tovornjakov.
Ne glede na to, ali gre za dragocen klasični avtomobil, nov avtomobil ali več ton težak tovornjak - pri vožnji tovornjakov in avtomobilov za pravilno zavarovanje veljajo fizikalni zakoni; upoštevati je treba številne vplivne dejavnike:
Prevoz mora potekati varno v skladu s predpisi o cestnem prometu (StvO); predvsem pa kombinacija ne sme ogrožati udeležencev v prometu.
Nastale sile pri pritrjevanju morajo biti enakomerno porazdeljene na pritrdilne točke ali talne plošče, tudi če je med talno ploščo in vozilom včasih malo prostora za pravilno napenjanje pritrdilnih trakov. Pritrdilni kavlji ne smejo poškodovati talne plošče. Tudi barva, aluminijasta platišča in podobno ne marajo jeklenih kavljev in se na pravilno, a grobo pritrditev odzovejo zelo alergično, kar povzroči poškodbe barve in praske.
Na splošno je avtomobilski prevoz zelo zahtevna dejavnost
Ustrezno zavarovanje - toda kako?
Podjetje Dolezych je svoje visokozmogljive pritrdilne trakove s krmilnikom napetosti TensionController za 35- in 50-milimetrske trakove zasnovalo posebej za prevoz avtomobilov in tovornjakov. Na novo razviti trakovi imajo odlične obrabne lastnosti in le majhen raztezek, manj kot 4 % (PES), manj kot 2,5 % (PES/UHMW-PE) in manj kot 1,5 % (UHMW-PE visoko zmogljiva vlakna Dyneema®). Izdelki zagotavljajo optimalen prenos in porazdelitev uporabljene sile prednapetosti. Pritrdilne točke so enakomerno obremenjene, tako da so ob pravilni uporabi izključene na primer poškodbe talne plošče. Težavno ponovno napenjanje je v veliki meri odpravljeno, saj se sila prednapetosti ohranja ves čas prevoza. Poleg tega inovativna družina izdelkov izpolnjuje najnovejše preskusne specifikacije strokovne skupine TÜV Süd (pri razvoju katerih je imel Dolezych leta 2018 ključno vlogo).
Dolezychov TensionController je posebna cev, ki se namesti nad pnevmatiko, tako da pritrdilni trak ne pride v stik s pnevmatiko (v skladu s smernico VDI 2700 B. 8.1/8.2 trak na nobenem mestu ne sme imeti neposrednega stika s pnevmatiko). Novi TensionController ima na zunanji strani posebej razvit zaviralec zdrsa, tako da se oprime pnevmatike. Hkrati je na notranji strani opremljen z najboljšimi drsnimi lastnostmi, tako da lahko pritrdilni trak zelo dobro drsi in da so uporabljene sile za prednapenjanje enakomerno porazdeljene. Dodatna prednost je, da je mogoče jermen hitro in enostavno naviti. Izjemno kompaktna zasnova pripadajoče zobate ročice (s 500 daN sile za napenjanje) prav tako obljublja priročno rokovanje tudi tam, kjer je prostora malo.
Naprava TensionController je edinstvena zaradi svoje izjemne učinkovitosti eta ≥ 0,5. Učinkovitost meri, kako brez izgub krmilnik TensionController razporedi silo za napenjanje, ki se uporablja z zaskočnico, po pnevmatiki. To pomeni, da na "drugo stran" pnevmatike pride vsaj 50 odstotkov prvotno uporabljene sile prednapetja - pri alternativnih izdelkih je ta vrednost včasih bistveno nižja
Vaša prednost: s krmilnikom TensionController hitreje dosežete cilj
17.08.2023 01:00
Drugačen trak za pritrjevanje27.07.2023 01:00
DoNova® na tekočem traku05.07.2023 01:05
#Spotted
Osem metrov verige za privezovanje si preprosto premetavate čez levo ramo, hkrati pa...