Katalog

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Pravilno pritrditev potovalnih pnevmatik

Družba Dolezych zagotavlja varnost pri prevoznikih avtomobilov

Dortmund. Problematika pravilnega zavarovanja tovora je stara kot transportna industrija. Strokovno znanje in prilagodljivost sta bistvenega pomena, saj specifične naloge zahtevajo tudi specifično opremo in metode za pritrjevanje. Podjetje Dolezych iz Dortmunda je razvilo povsem novo generacijo pritrdilnih trakov in krmilnik TensionController za prevoz avtomobilov in tovornjakov.

Ne glede na to, ali gre za dragocen klasični avtomobil, nov avtomobil ali več ton težak tovornjak - pri vožnji tovornjakov in avtomobilov za pravilno zavarovanje veljajo fizikalni zakoni; upoštevati je treba številne vplivne dejavnike:
Prevoz mora potekati varno v skladu s predpisi o cestnem prometu (StvO); predvsem pa kombinacija ne sme ogrožati udeležencev v prometu.
Nastale sile pri pritrjevanju morajo biti enakomerno porazdeljene na pritrdilne točke ali talne plošče, tudi če je med talno ploščo in vozilom včasih malo prostora za pravilno napenjanje pritrdilnih trakov. Pritrdilni kavlji ne smejo poškodovati talne plošče. Tudi barva, aluminijasta platišča in podobno ne marajo jeklenih kavljev in se na pravilno, a grobo pritrditev odzovejo zelo alergično, kar povzroči poškodbe barve in praske.
Na splošno je avtomobilski prevoz zelo zahtevna dejavnost

Ustrezno zavarovanje - toda kako?

Podjetje Dolezych je svoje visokozmogljive pritrdilne trakove s krmilnikom napetosti TensionController za 35- in 50-milimetrske trakove zasnovalo posebej za prevoz avtomobilov in tovornjakov. Na novo razviti trakovi imajo odlične obrabne lastnosti in le majhen raztezek, manj kot 4 % (PES), manj kot 2,5 % (PES/UHMW-PE) in manj kot 1,5 % (UHMW-PE visoko zmogljiva vlakna Dyneema®). Izdelki zagotavljajo optimalen prenos in porazdelitev uporabljene sile prednapetosti. Pritrdilne točke so enakomerno obremenjene, tako da so ob pravilni uporabi izključene na primer poškodbe talne plošče. Težavno ponovno napenjanje je v veliki meri odpravljeno, saj se sila prednapetosti ohranja ves čas prevoza. Poleg tega inovativna družina izdelkov izpolnjuje najnovejše preskusne specifikacije strokovne skupine TÜV Süd (pri razvoju katerih je imel Dolezych leta 2018 ključno vlogo).

Dolezychov TensionController je posebna cev, ki se namesti nad pnevmatiko, tako da pritrdilni trak ne pride v stik s pnevmatiko (v skladu s smernico VDI 2700 B. 8.1/8.2 trak na nobenem mestu ne sme imeti neposrednega stika s pnevmatiko). Novi TensionController ima na zunanji strani posebej razvit zaviralec zdrsa, tako da se oprime pnevmatike. Hkrati je na notranji strani opremljen z najboljšimi drsnimi lastnostmi, tako da lahko pritrdilni trak zelo dobro drsi in da so uporabljene sile za prednapenjanje enakomerno porazdeljene. Dodatna prednost je, da je mogoče jermen hitro in enostavno naviti. Izjemno kompaktna zasnova pripadajoče zobate ročice (s 500 daN sile za napenjanje) prav tako obljublja priročno rokovanje tudi tam, kjer je prostora malo.

Naprava TensionController je edinstvena zaradi svoje izjemne učinkovitosti eta ≥ 0,5. Učinkovitost meri, kako brez izgub krmilnik TensionController razporedi silo za napenjanje, ki se uporablja z zaskočnico, po pnevmatiki. To pomeni, da na "drugo stran" pnevmatike pride vsaj 50 odstotkov prvotno uporabljene sile prednapetja - pri alternativnih izdelkih je ta vrednost včasih bistveno nižja

Vaša prednost: s krmilnikom TensionController hitreje dosežete cilj

  • Hitri pregledi zaradi standardne skladnosti z listom 8.1/8.2 VDI 2700 in DIN EN 12195-2
  • Ni potrebe po ponovnem napenjanju med vožnjo - zaradi najboljših drsnih lastnosti v notranjosti. Brez učinka "lepljenja in drsenja" notranjega traku med napenjanjem. Zahvaljujoč krmilniku TensionController se sila za prednapenjanje prenaša z bistveno manjšimi izgubami kot prej, učinkovitost η (eta) je večja.
  • Upoštevane so smernice za obremenitev. Novi pritrdilni trakovi s krmilnikom TensionController so v skladu z veljavnimi smernicami za obremenjevanje proizvajalcev originalne opreme, na primer pri podjetju Daimler.
  • Lepo je imeti: Certifikat GS in dodatni certifikat izdelka po TÜV SÜD (standard ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Inovativno po tradiciji

Družinsko podjetje Dolezych s sedežem v Dortmundu v Nemčiji tradicionalno in strastno skrbi za pravilno pritrjevanje tovora. S sodelovanjem v strokovnih odborih in standardizacijskih komisijah proizvajalec pomembno sodeluje pri razvoju standardov. Dolezychovi inženirji so razvili že številne izdelke, ki so postavili precedens in jih je industrija pogosto sprejela in posnemala.

Za prevoz na avtomobilskih transporterjih je Dolezych skupaj s skupino strokovnjakov za zavarovanje tovora pri TÜV SÜD že leta 2018 razvil preskusno napravo, s katero je v povsem statičnem preskusu prikazal (prej neznane) dejanske sile zavarovanja, ki nastanejo na posamezni pnevmatiki in v vseh komponentah pritrdilnih trakov. Od takrat so ti testi postali novo merilo za certificiranje TÜV SÜD.
Dolezychovi inženirji so nove ugotovitve uporabili pri razvoju nove generacije pritrdilnih trakov za pritrjevanje tovora pri avtomobilih in tovornjakih. Testirali so jih vključno z vsemi sestavnimi deli, kot so vrtljivi kavlji, krmilnik TensionController in napenjalni trakovi, v skladu z novimi preskusnimi specifikacijami.
V "modularnem sistemu" je mogoče različne napenjalnike in trakove kombinirati med seboj in jih tako optimalno prilagoditi posebnim pogojem prevoznega sredstva in vozil, ki jih je treba prepeljati.

Več novic

Za privezovanje in zavarovanje tovora se običajno uporabljajo pritrdilni trakovi. Vendar včasih tudi nekonvencionalni načini vodijo do cilja

27.07.2023 01:00

DoNova® na tekočem traku
Uporablja se kot zanka za glavo

05.07.2023 01:05

#Spotted



Osem metrov verige za privezovanje si preprosto premetavate čez levo ramo, hkrati pa...

Udo Dolezych ponovno izvoljen za predsednika