Poizvedba o izdelku
Proces zagona poteka s postopnim odpiranjem samozapiralnega ali glavnega ventila, ki je običajno nameščen neposredno na zaganjalniku.
Pritisk na vklopni bat povzroči aksialni premik zobnika v smeri obročnega zobnika vztrajnika ob hkratnem počasnem vrtenju.
Po vklopu zobnika se začne dejanski proces zagona, ki se mora končati z zaprtjem samozapiralnega / glavnega ventila, ko je dosežena hitrost vžiga. Da zaganjalnik ob prehitevanju dizelskega motorja ne bi dosegel nedopustno visoke hitrosti, je zaščiten z vgrajeno večploščno sklopko.
Značilnosti delovanja
- Visoka zmogljivost zaganjalnika z majhno porabo zraka
- Neodvisnost od shranjevanja električne energije
- Primernost za ročno in daljinsko upravljanje (samodejni zagon)
- Naprava za počasno zavijanje
- Dolga življenjska doba
- Maziva niso potrebna (za zračno delovanje)
- Jekleni in bronasti zobniki
- Delovanje tudi v ekstremnih podnebnih razmerah
Odpornost na eksplozijo