Katalog

Hans Körber GmbH

Hans Körber GmbH

  • AD2000 W0
  • DIN EN ISO 9001:2015
  • PED 2014/68/EU
  • DNV GL

Hans Körber GmbH

  • AD2000 W0
  • DIN EN ISO 9001:2015
  • PED 2014/68/EU

30.05.2023 13:05

Nova identiteta blagovne znamke: Dobrodošli v podjetju KÖRBER Fittings

V vedno bolj zapletenem svetu so potrebne nenehne spremembe, da ne bi izgubili stika.

Te spremembe so zdaj vidne - z našim novim korporativnim komuniciranjem. Celotna podoba podjetja KÖRBER je bila temeljito posodobljena in prilagojena prihodnosti od februarja 2023 dalje.



S spremenjenim imenom blagovne znamke, novim optimiziranim logotipom in tudi novo pisavo bo oblika blagovne znamke optimizirana tudi za digitalne medije.Svet se spreminja Naš svet postaja vse bolj zapleten. Družbene, politične in gospodarske spremembe so sestavni del našega življenja. Skoraj vsak dan se moramo prilagajati novostim.


In če ne gremo v korak s časom, hitro izgubimo stik ...

tudi podjetje KÖRBER se nenehno spreminja. Izdelki in storitve se še naprej razvijajo, novo vodstvo podjetja oblikuje prihodnost. Tovrstne nenehne spremembe so bistvene in dejavno se jih lotevamo, da bi oblikovali uspešno prihodnost.



Zdaj te spremembe delamo vidne - z novim korporativnim komuniciranjem.Nova podoba Prva stvar, ki jo boste zagotovo opazili, sta naš novi logotip in spremenjeno ime blagovne znamke. Slednje je bilo prilagojeno in zdaj vsebuje tudi ime kategorije izdelkov: Fitingi. S tem želimo izostriti svoj profil in poudariti širino našega portfelja izdelkov. Besedna znamka je v pisavi "Barlow". Ta izhaja iz standardne pisave DIN in na tipografski način sporoča našo trditev o zanesljivosti, natančnosti in kakovosti. Naš znak je bil nadalje razvit evolucijsko: Razmiki in presledki so bili optimizirani, prav tako je bilo popravljeno ukrivljanje, tako da je zdaj tehnično natančnejši. Vodilna beseda s trditvijo o blagovni znamki je odslej zapisana v pisani pisavi. To izraža našo osebnost in naše obrtniško znanje.


V našem družinskem podjetju delujejo predani ljudje, ki so odgovorni za proizvodnjo, zagotavljanje kakovosti ali procese ...

toda modernizacija ni omejena le na identiteto naše blagovne znamke. V več kot 65-letni zgodovini podjetja se je marsikaj spremenilo. Visoki standardi, ki smo jih postavili za kakovost našega dela, so se še naprej povečevali.



Tega preverjenega koncepta se držimo, da bi postali še malo boljši. "Vrednote je mogoče ohraniti le s spremembami" - Richard Löwenthal (1908-91), nemško-angleški publicist in politolog