Katalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

26.08.2021 01:08

Zaščita v vseh položajih: Prilagojeni strukturni blažilniki in blažilniki trkov pri avtomatizaciji in rokovanju.

Vsaka prekinitev proizvodnje stane čas in denar. Vendar imajo kupci in oblikovalci na voljo številne varnostne izdelke za zaščito opreme. Zlasti zato, da se lahko zmanjšajo izpadi in poveča produktivnost v manipulacijskih in avtomatiziranih procesih. Poleg hidravlično delujočih majhnih in industrijskih amortizerjev ACE ponuja tudi različne nizkocenovne alternative. Te se uporabljajo, kadar ni potrebna natančna zaustavitev. Trije primeri uporabe ponazarjajo široko paleto malih pomočnikov.

Serija konstrukcijskih in varnostnih loput TUBUS podjetja ACE obsega osem modelov z več kot 150 posameznimi izdelki za široko paleto aplikacij. Možno je ustvariti približno linearne, progresivne ali, kot v primeru uporabe v računalniškem tomografu (CT), degresivne karakteristične krivulje. Drago srce sistema CT je obročast tunel, imenovan gantry. Ta se večkrat zavrti za 360 stopinj. Tako se med slikanjem ustvari več sosednjih rezin, iz katerih lahko računalnik izračuna prostornino. To zagotavlja prostorske informacije. Vsak posamezen piksel je mogoče prostorsko razvrstiti. Po potrebi je mogoče pridobljene podatke s pomočjo računalniške programske opreme vizualizirati ne le v 2D, temveč tudi v 3D sliki. Projekt podjetja LISCO GmbH iz Bargteheide je za nadzor kakovosti v avtomobilskem sektorju vključeval izdelavo podajalne mize za portal z uporabo zelo natančnih linearnih osi. Električna končna stikala nadzorujejo dovoljeni končni položaj drsnika, da se preprečijo poškodbe konstrukcije. Da bi zagotovili, da se to ne zgodi tudi v primeru napak pri upravljanju, hekerskih napadov ali izpada električne energije, se je ekipa podjetja LISCO GmbH pod vodstvom generalnega direktorja Stefana de Bruyna odločila zaščititi končne položaje konstrukcije s polprevodniškimi blažilniki, ki delujejo neodvisno od električnega napajanja. Po preučitvi značilnih podatkov, kot so dolžina dela mize, teža in hitrost približevanja, so bili izbrani strukturni blažilniki TUBUS tipa TA-17 podjetja ACE Stoßdämpfer GmbH. Ti osno dušilni strojni elementi iz kopoliesterskega elastomera imajo hod 7 mm in največjo absorpcijo energije 6 Nm na hod pri neprekinjenem delovanju in 9 Nm na hod pri delovanju v sili. To jih uvršča med manjše predstavnike konstrukcijskih blažilnikov ACE in ponazarja, da imajo projektanti veliko manevrskega prostora pri izbiri pravega TUBUS-a za svojo aplikacijo za ustavitev v sili in neprekinjeno uporabo v svojih obratih in strojih. Poleg tega v opisanem primeru sestavni deli služijo tudi drugemu namenu pri prevozu sistemov TK. Če prevoz ni zavarovan, preprečujejo poškodbe, ki nastanejo zaradi kupčkanja. Strukturne blažilnike je mogoče hitro in enostavno pritrditi s posebnim vijakom, za podjetje LISCO GmbH pa predstavljajo dodatno zavarovanje v primeru zaustavitve v sili, saj po besedah Stefana de Bruyna "delujejo popolnoma zanesljivo".

Posebni pripomočki TUBUS povečujejo produktivnost stiskalnic v avtomobilski proizvodnji po vsem svetu

Na podjetje ACE iz Langenfelda se je najprej obrnil en sam avtomobilski proizvajalec. Stranka iz južne Nemčije poroča: "Z industrijskimi amortizerji podjetja ACE smo že imeli izjemno pozitivne izkušnje pri hitrem in varnem zaviranju drsnikov, težkih do 3 tone. Zato je bilo jasno, da se bomo na podjetje ACE obrnili tudi pri novem problemu." Problem vse večjih izpadov zaradi okvarjenih blažilnikov v matricah pri preoblikovanju pločevine je bilo treba rešiti z uvedbo sodobnih stiskalnic ProgDie in servo stiskalnic. Višji hodi in hitrosti stiskalnice ter trend večjih matric so povzročili večje obremenitve. To je preobremenilo poliuretanske (PU) dušilne elemente. Prehitro je prišlo do utrujanja materiala. Sledile so okvare orodja in izpadi proizvodnje. Pri iskanju novih blažilnikov so proizvajalci avtomobilov pri podjetju ACE naleteli na strukturne blažilnike TUBUS. Izdelani so iz kopoliesterskega elastomera in so po dušilnih lastnostih in življenjski dobi do dvajsetkrat boljši od materialov, kot so jeklene vzmeti, PU ali gumijasti omejevalniki.

Zato je podjetju ACE v tem primeru uspelo zamenjati predhodnike zadrževalnih blažilnikov, nujno potrebnih v avtomobilski proizvodnji, z novim razvojem TUBUS-Spezial pri preoblikovanju pločevine. Hkrati ti posebni strojni elementi dokazujejo, kaj so inženirji družbe ACE sposobni doseči na zahtevo strank. Poleg posebnih dobav z individualnimi hodi, karakterističnimi krivuljami, vzmetmi in velikostmi ACE ponuja posebne serije za avtomobilske proizvajalce v obliki blažilnikov za zadrževanje in dviganje. Uspeh teh komponent temelji na triletnem razvojnem delu, ki je bilo vedno tesno usmerjeno k potrebam posameznih strank. Po prvih vzdržljivostnih preskusih v laboratoriju za določitev največje možne obremenitve, nato pa po preskusih v izbranih stiskalnicah ter izračunu tabel za izbiro elementov pri znanih nemških proizvajalcih avtomobilov je družba ACE določila statične in dinamične značilnosti sile in pomika ter absorpcijo in absorpcijo energije na preskusnih postajah. Začetni statični in dinamični preskusi so bili obetavni, saj je bilo v statičnih pogojih mogoče doseči največjo absorpcijo energije prijemalnih blažilnikov, ki so visoki le 29,4 mm, v razponu med 5 in 269 Nm, odvisno od zasnove. V dinamičnih pogojih, ki prevladujejo v praksi, so bili rezultati prej uporabljenih PU elementov enake višine preseženi za skoraj trikrat. Posledično je treba posebne elemente TUBUS menjati redkeje kot njihove predhodnike, zaradi krajšega časa zaustavitve in vzdrževanja pa zagotavljajo znatno povečanje produktivnosti zadevnih obratov.

Ena od storitev podjetja ACE za avtomobilske proizvajalce je bila, da je med procesom razvoja izdelka lahko za naročnika izdelalo matriko za izbiro posamezne vrste blaženja. Z njeno pomočjo lahko zdaj izdelovalci orodij enostavno določijo velikost in število blažilnikov. Pri tem se upoštevajo hitrost in teža držala za blanket ter hitrost hoda stiskalnice. Uporabljene vrednosti so vzete iz preskusnih serij, izvedenih na padajočem preizkuševalniku z laserskim sistemom za merjenje premikov. Na podlagi testov v podjetju ACE je ekipa pod vodstvom produktnega vodje Thorstena Kohnena izdelala izbirne tabele za hitrosti hoda stiskalnice od ≤ 17 do 40 hodov/min in tudi zaporedno povezala več posebnih tipov TUBUS. Tako so po praktičnih preskusih v orodjih avtomobilskih proizvajalcev zdaj na voljo močnejši blažilniki prijema in odriva, kot so bili prej na voljo za pritrdilne vijake velikosti od M10 do M30. Ti blažilniki ACE se zdaj dobavljajo proizvajalcem po vsem svetu.

ACE zdaj ponuja tudi aluminijaste in jeklene komponente za ustavljanje v sili

Za preprečevanje poškodb pri uporabi linearnih enot v robotiki in za zaščito končnih položajev obdelovalnih strojev, transporterjev ter visokoregalnih sistemov za skladiščenje in pridobivanje je ACE v svojo ponudbo izdelkov dodal blažilnike trka. Ti so izdelani iz posebej zasnovanih aluminijastih ali jeklenih cevi, ki se v primeru trka zložijo na vnaprej določen način, podobno kot območje zmečkanja, in pretvorijo kinetično energijo v toploto. Ti novi strojni elementi podjetja ACE ščitijo konstrukcije v primeru nesreče z visoko, enakomerno razpršitvijo energije v višini 98 odstotkov. Zaradi njihovega načina delovanja je mogoče po ustrezni oceni rekonstruirati posledice nesreče in se tako izogniti njenim posledicam v prihodnosti. Blažilniki trka zagotavljajo veliko dolgoročno stabilnost pri vsakdanjem obratovanju in odlično zaščito v primeru zaustavitve v sili. Poleg tega jih je po trku enostavno namestiti in zamenjati. Novi blažilniki trka zagotavljajo projektantom zelo učinkovito in ekonomično enosmerno rešitev za učinkovito zaščito naprav ali strojev. Tako predstavljajo zanimivo alternativo nepovratnim in povratnim strukturnim blažilnikom ter hidravličnim varnostnim amortizerjem. Novi varnostni izdelki so na voljo z zunanjim premerom 87,5 mm pri izvedbah iz aluminija ter 63 mm in 38 mm pri izvedbah iz jekla. Standardno je na voljo deset osnovnih tipov z absorpcijo energije pri uporabi v sili od 670 Nm/potek do 11 200 Nm/potek. Odvisno od tipa je največji hod sestavnih delov med 45 mm in 160 mm, pri čemer majhne podporne sile od 13 000 N do 70 000 N odločilno prispevajo k zavarovanju konstrukcij. V praksi se lahko te vrednosti še povečajo z zaporedno ali vzporedno razporeditvijo blažilnikov trka, da se razpršijo večje vrednosti energije od omenjenih pri enem potegu. Novi blažilniki trka so na zalogi v Langenfeldu v 24 urah in jih tako kot strukturne blažilnike v drugih primerih uporabe odlikuje dobro razmerje med ceno in zmogljivostjo

Več novic

Digitalizacija in pristop vitkega upravljanja v številnih podjetjih veljata za dobrodošlo shujšev...

Pri testiranju invalidskih vozičkov proizvajalci iz razumljivih razlogov igrajo varno. To...

Pri testiranju invalidskih vozičkov proizvajalci iz razumljivih razlogov igrajo varno. Za...

22.12.2023 01:05

Varnostni amortizerji
Strokovnjaki za ustavitev v sili praznujejo premiere v filmu in televiziji
Ko gre za tehnologijo industrijskega dušenja, je družba ACE eden prvih naslovov za večino inženirjev in oblikovalcev po vsem svetu. Ne glede na poizvedbe, ki jih imajo strokovnjaki v teh dneh, podjetje ACE vedno hitro odgovori nanje, bodisi prek spleta bodisi prek osebnega stika na kraju samem.

Pri oblikovanju invalidskih vozičkov je še veliko prostora za izboljšave. To dokazuje enosledni v...